A câștigat lupta prin KO, iar ziua următoare a fost descalificat pentru că procedura folosită a fost ilegală

VIDEO. A câștigat lupta prin KO, iar ziua următoare a fost descalificat pentru că procedura folosită a fost ilegală
VIDEO. A câștigat lupta prin KO, iar ziua următoare a fost descalificat pentru că procedura folosită a fost ilegală

Kritsada Kongsrichai a câștigat prin KO partida disputată împotriva lui Robin Catalan, în cadrul unei partide contând pentru categoria Strawweight a organizației ONE Championship din Asia.

Inițial, partida a fost declarată ca fiind finalizată prin TKO de către Kritsada Kongsrichai, dar ziua următoare, CEO-ul organizației ONE Championship, Chatri Sityodtong, a eliberat o declarație pe Facebook prin care anunța că luptătorul desemnat învingător a fost descalificat.

Motivul descalificării este un „suplex ilegal” care nu este permis în cadrul organizației asiatice de MMA. „Cei care arbitrează pentru noi sunt cei mai buni din lume,” a continuat Chatri Sityodtong.

Palmaresul lui Kritsada Kongsrichai’s a ajuns acum la 6 victorii și 4 înfrângeri, iar victoria acordată a doua zi lui Robin Catalan i-a îmbunătățit palmaresul acestuia la 7-3.

Declarația completă a CEO-ul ONE Championship, mai jos: