„Pentru a rămâne în viață, trebuie să te provoci constant!” Sfaturi de la „bunicul” ăsta care e mult mai fit decât tine!
"Pentru a rămâne în viață, trebuie să te provoci constant!" Sfaturi de la "bunicul" ăsta care e mult mai fit decât tine!
„Pentru a rămâne în viață, trebuie să te provoci constant!” Sfaturi de la „bunicul” ăsta care e mult mai fit decât tine!

„Bunicul” ăsta are 50 de ani și își spune, pe bună dreptate, TitusUnlimited. Ce încearcă să facă el pentru tine? Simplu! TitusUnlimited te provoacă să te provoci pe tine însuți pentru a deveni o persoană mai bună, mai eficientă, mai sănătoasă.

El își dă propria persoană drept exemplu, arătând că dacă un om de 50 de ani poate să facă exerciții fizice și să aibă grijă de sănătatea lui, exact același lucru îl poți face și tu. Tot ce trebuie să faci este să începi și să începi azi, dacă nu ai început deja de ieri!

„Unii oameni mor la 25 de ani, dar nu sunt înmormântați decât la 70”

"Pentru a rămâne în viață, trebuie să te provoci constant!" Sfaturi de la "bunicul" ăsta care e mult mai fit decât tine!
„Pentru a rămâne în viață, trebuie să te provoci constant!” Sfaturi de la „bunicul” ăsta care e mult mai fit decât tine!

„Vârsta e doar o cârjă pe care o folosesc oamenii ca scuză să nu facă nimic”

„Dacă vrei să ai succes, trebuie să fii perseverent”

„De-a lungul timpului am realizat că cel mai valoros lucru pe care îl ai este sănătatea ta fizică și mentală, acestea fiind motivele pentru care trebuie să fii mereu în formă.”

THE IMPORTANCE OF A STRONG CORE There are many benefits to having a strong core. A strong core can improve your posture and may help ward off aches and injuries, especially back pain. Many neck, shoulder, hip, knee, and even foot problems can be traced back to your core as well. It’s important to build core stability first, and then build core strength. You want to get the deeper muscles working first. When you have a stronger core, everything else will fit into place on top of it, meaning your overall fitness will improve, making you less prone to injury down the road. Core exercises train the muscles in your pelvis; lower back, hips and abdomen to work in harmony. This leads to better balance and stability, whether on the playing field or in daily activities. In fact, most sports and other physical activities depend on stable core muscles.  Here are a few of the best exercises to building a stronger core… 1. Tummy Vacuums: These are a simple, yet powerful core-conditioning exercise. They’re essential for anyone first starting out, especially people who haven’t been active, or for those who sit for long periods of time. Read more and follow @blackmenwithbeards #titusunlimited #wellnesswednesdays #blackmenwithbeards #abs #balance #coretraining #ageisjustanumber #rippedgrandpa #fitover40 #trainharder #nolimits #noexcuses #shredded

A post shared by titusunlimited (@titusunlimited) on

Titus oferă 3 sfaturi pentru cei care vor să fie fit pentru „totdeauna”:

  • concentrați-vă pe sarcinile zilnice;
  • îndrăgostiți-vă de procesul în sine de a ajunge și a te menține în formă;
  • (cel mai important) fiți perseverenți!