VIDEO. Urmează o bătălie între două bestii care vor să debuteze în MMA!
VIDEO. Urmează o bătălie între două bestii care vor să debuteze în MMA!
VIDEO. Urmează o bătălie între două bestii care vor să debuteze în MMA!

Martyn Ford (despre care am mai scris aici) urmează să-și facă debutul în MMA în 2019 și până atunci a anunțat că se pregătește intens pentru a avea un cardio mai bun și mai multă flexibilitate în mișcări. Ambele lucruri fiind promordiale pentru un luptător de MMA.

Cum nu avea un luptător anume în gând, cel mai probabil, Konfrontacja Sztuk Walki (KSW), organizația poloneză de MMA, îl va pune față în față cu un adversar pe măsură. Este vorba de Sajad Gharibi, un iranian imens poreclict „Iranian Hulk”.

Hulk de Iran
Hulk de Iran

View this post on Instagram

ARMS DAY – MASS GAIN PLAN. ARMS – Muscle Gain / Part 1 Although arms are used in all upper body movements, and will receive a certain amount of stimulation from just pulling and pressing, this is not enough if you really want to create impressive arms. Biceps and Triceps Standing Barbell Curl 15,12,10,8,8* Seated Decline (45degree) DB Curls 12,10,8 Preacher Bench Curls 15,12,10,8,8+ Lying Skull Crushers 15,12,10,8,8* Upright Overhead Tricep Extension 15,12,10* V bar pushdowns 15,12,10,10+ Close Grip Bench Press 12,10,8,8* *Forced Reps +Drop Sets Tempo speed 2:1:2 Rest 60-90 seconds between sets #preworkout #recoverysupplements #postworkout #bcca #nitricoxide #creatine #protein #aminoacids #supplements #bodybuilding #bodybuildinglife #bodybuilder #bodybuildinglifestyle #maximizemuscle #hardcorebodybuilding #strengthathlete #bulkingseason #powerlifter #trainhard

A post shared by Martyn Ford (@martynfordofficial) on

View this post on Instagram

BACK DAY – We all know that a big back is KEY to any physique. When working my back for size I like to really focus on 2 movements. These are KEY compound lifts and done correctly will help you add plenty of lean mass to your frame. Deadlifts and rows will be the building blocks for this workout. Back Workout – 1) Close Grip Pulldown 15,12,10 * 2) Bent Over Row 15,12,10,8,8 + 3) pullovers 15,12,10 + 4) Dead Lifts 12,10,8,6,4 5) Hyper Extensions 20,20,20 + Drop Set * Forced Rep Tempo speed 2:1:2 (except for deadlift 1:1:1) Rest 60-90 seconds between sets. Good luck and be sure to check out @ignite.nutrition For more information and training advice daily #mass #muscle #gains @tomocoleman

A post shared by Martyn Ford (@martynfordofficial) on

Amândoi sunt niște specimene fizice foarte impozante, Martyn Ford având 2,04 m înălțime și 145 kg, iar halterofilul Sajad Gharibi are 1,85 m și poate ridica 175 kg.

În cazul în care această luptă va avea loc, cu siguranță vom asista la o partidă „freak-show” (bătălie de ciudați) la care se vor uita toți iubitorii de MMA, bodybuilding și… circ.

Voi pe cine ați paria în această luptă dintre un bodybuilder și un halterofil, ambii cu zero experiență în MMA?