Ce se întâmplă atunci când crainicul anunță câștigătorul greșit? (de două ori)
Ce se întâmplă atunci când crainicul anunță câștigătorul greșit? (de două ori)
Ce se întâmplă atunci când crainicul anunță câștigătorul greșit? (de două ori)

De fiecare dată când vine vorba de anunțarea unui câștigător, crainicul are o responsabilitate enormă, având în vedere că pe spinarea sa apasă toate emoțiile concurenților care așteaptă rezultatul oficial.

Acest lucru este cu atât mai tensionat când vine vorba despre luptători profesioniști, care își pun sănătatea la bătaie de fiecare dată când intră în octogon, în ring, pe saltea, sau oriunde s-ar desfășura lupta.

În cadrul galei Alaska Fighting Championship 139, crainicul MMA a anunțat în sală câștigătorul greșit. Totuși, s-a oprit în mijlocul frazei care anunța câștigătorul greșit, arbitrul apucase deja să ridice mâna luptătorului menționat, dar a spus repede numele celuilalt luptător, iar arbitrul a schimbat rapid mâinile.

Ambii luptători au fost obligați să treacă printr-un carusel de emoții, dar în cele din urmă, câștigătorul a respirat ușurat, iar pierzatorul s-a resemnat și și-a felicitat oponentul. Totul până când crainicul strigă panicat în microfon „Scuzați-mă, greșeala mea!”, în mod repetat.

„Am anunțat greșit câștigătorul. Greșeala mea. Am anunțat scorurile corect, dar am greșit câștigătorul. Greșeala mea, prietene. Îmi pare rău,” a continuat crainicul.

David Booker a fost cel care a pierdut, iar câștigătorul real a fost Elijah Terrell!

Voi cum ați fi reacționat într-o astfel de situație? Ar trebui sancționat în vreun fel crainicul?